Tommy Muñoz, Mechi Lambre - Te Invito (Official Video)

23 września 2021 roku premierę miała piosenka "Te Invito", którą śpiwa Mercedes Lambre do muzyki Tommy'ego Muñoz'a. Jest to argentyński DJ i producent muzyczny. Teledysk do tej piosenki ma prawie 500,000 wyświetleń na YouTube. Zapraszam do przeczytania posta, w którym znajdziecie link do teledysku, a także tekst i tłumaczenie piosenki.


TEKST:

En nuestro lugar de siempre a las 10 Con cuidado nadie me vea Y tú también Yo seré la del vestido ajustado Tú con esa flor amarilla en la mano En la barra tú nos pides unos tragos Y yo me levanto y Con la mirada te llamo. Te invito a portarte mal conmigo Conmigo Todo lo que te guste tú me dices yo te sigo Yeah yeah yeah yeah. Te invito a portarte mal Conmigo Conmigo Nos desaparecemos Donde no haya ni un testigo Tranquilo. Vámonos pa dentro Sígueme el cuento Que abajo de esto Yo no traigo nada puesto Ya que no hay mucho tiempo Préstame tu cuerpo Dejaré mi huella recorrida en tu recuerdo. Yo seré la del vestido ajustado Tú con esa flor amarilla en la mano En la barra tú nos pides unos tragos Y yo me levanto y Con la mirada te llamo. Te invito a portarte mal conmigo Conmigo Todo lo que te guste tú me dices yo te sigo Yeah yeah yeah yeah. Te invito a portarte mal Conmigo Conmigo Nos desaparecemos Donde no haya ni un testigo, tranquilo. I feel your hands on me And my oh my I got an extra hour boy If you got the time Got a feeling que esto ta mal O tal vez ta right But you know that I gotta Come for you every time. Y fue mi culpa O tal vez fue la tuya I know I shouldn´t do that Pero yo quiero más, más, más. Te invito a portarte mal conmigo Conmigo Todo lo que te guste tú me dices yo te sigo Yeah yeah yeah yeah. Te invito a portarte mal Conmigo Conmigo Nos desparecemos Donde no haya ni un testigo Tranquilo. Tranquilo tranquilo Tranquilo tranquilo. Te invito a portarte mal conmigo Conmigo Todo lo que te guste tú me dices yo te sigo Yeah yeah yeah yeah.




TŁUMACZENIE:

W naszym zwykłym miejscu o 10. Uważaj, żeby nikt mnie nie zobaczył I ty też To ja będę w obcisłej sukience. Ty z tym żółtym kwiatem w dłoni Przy barze zamawiasz nam drinki A ja wstaję i Moimi oczami wołam do Ciebie. Zapraszam cię, żebyś się ze mną źle zachowywał Ze mną Wszystko, co chcesz Mówisz mi, że pójdę za tobą Tak, tak, tak, tak. Zapraszam cię, żebyś się ze mną źle zachowywał Ze mną Znikniemy. Tam gdzie nie będzie świadków Spokojnie Wejdźmy do środka. Śledź moją historię Że pod tym Nie mam na sobie nic Ponieważ nie ma zbyt wiele czasu Pożycz mi swoje ciało. Zostawię swój ślad w twojej pamięci. To ja będę w obcisłej sukience. Ty z tym żółtym kwiatem w dłoni Przy barze poprosisz nas o drinki A ja wstaję i Moimi oczami wzywam cię. Zapraszam cię, żebyś się ze mną źle zachowywał Ze mną Wszystko, co chcesz Mówisz mi, że pójdę za tobą Tak, tak, tak, tak. Zapraszam cię, żebyś się ze mną źle zachowywał Ze mną Znikniemy. Gdzie nie ma świadka, łatwo Czuję twoje ręce na sobie I mój, och, mój Mam dodatkową godzinę, chłopcze. Jeśli masz czas Mam przeczucie, że to jest złe A może ta racja Ale wiesz, że muszę Przyjdź po ciebie za każdym razem. I to była moja wina A może to był twój Wiem, że nie powinnam tego robić. Ale ja chcę więcej, więcej, więcej Zapraszam cię, żebyś się ze mną źle zachowywał Ze mną Wszystko, co chcesz Mówisz mi, że pójdę za tobą Tak, tak, tak, tak. Zapraszam cię, żebyś się ze mną źle zachowywał Ze mną Znikniemy. Gdzie nie będzie świadków Spokojnie Spokojnie, spokojnie Spokojnie, spokojnie. Zapraszam cię, żebyś się ze mną źle zachowywał Ze mną Co tylko chcesz Mówisz mi, że pójdę za tobą Tak, tak, tak, tak.


Jak widzimy, Mechi wybrała niebieską sukienkę opinającą i odsłaniającą nieco ciała. Miała rozpuszczone włosy i zrobiony ciekawy makijaż z podkreśleniem niebieskiego cienia na oczach. Moim zdaniem piosenka ma fajny latynoski klimat a głos Mechi ładnie się komponuje z muzyką. A jakie jest Wasze zdanie?




Komentarze

Popularne posty z tego bloga